Den Mörka Materian

Idag hade jag astråkigt efter att ha flyttstädat till min rygg gick av så jag browsade nätet lite. Såg några trailers på Shrek the third men så...av ingen orsak alls kom jag på idén: "Tänk om de släppt trailer till Guldkompassen-filmen än". Glatt kilade jag iväg till IMDB och de länkade till några sidor med "trailers". Ofärdiga bilder men ändå, ändå känner jag ett visst hopp inför filmen.

Official Teaser

(får man verkligen kalla det trailer när bilderna ännu är så ofärdiga?)

Kommentarer
Postat av: kalle

Gillar du också guldkompassen!

2007-04-10 @ 18:21:25
Postat av: Dragonmind

Klart att jag gör :)
det är nog en av de absolut bästa Fantasy Serier som jag har läst...någonsin!

2007-04-13 @ 12:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0