Mina Daimons 2

Jag gillar Guldkompassen. Även om jag blev lite besviken på filmen så älskar jag allt som har med Guldkompassen och Den mörka materian att göra :)
Filmen var grym (fast jag var besviken) och böckerna är fantastiska.

Jag hade älskat att ha en Daimon.

Jag gjorde om Daimon-testet på den officiella filmsidan, och nu fick jag en skogsmus.
Detta är ganska kul, jag har gjort testet fyra gånger och varje gång har det varit ett nytt djur, fast egenskaperna som getts dem har i stort varit de samma.

Nu är det ju bara hur jag se rmig sjäv, så varför kan inte mina vänner gå in på sidan att säga vad de tycker om mig och se vad min daimon blir då ;)

Gå via Persaon på det gamla Daimon inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0