Jag ser det snöar


Nu har temperaturen gått under nollan igen och det är råkallt ute.
Även om temperaturen ännu inte gått under -4.8 ännu (men jag märker att den sjunker) så fryser jag som en liten gris.
Jag har dålig blodcirkulation så...

Men man, nu snöar det i alla fall. Och det tycker jag är trevligt. Det gör att det blir lite ljusare och man känner sig lite piggare och gladare än annars.
Men vi får väl se hur länge snön ligger kvar. Vad röstar vi för, en dag, två? En vecka kanske?
Jag hoppas det. Annars kan det lika gärna bli vår.

Apropå att frysa så hittade jag något spännande. Eller ja, jag läste om det i illustrerad vetenskap och kollade sedan upp det på nätet.G-gloves, vantar som man kopplar ihop med datorn via en USB kontakt och som värmer upp händerna.

g-gloves

Onödigt skulle vissa säga, ovärderligt säger jag :)
En helt meningslös pryl men jag skulle nog köpa den fall den inte behövdes skeppas över havet.
Jag fryser så om händerna jämt när jag sitter vid datorn så jag skulle ha behov av dem.

Jag har inget vettigare att skriva just nu annat än att jag borde ha duschat för en timme sedan och varit igång med pluggandet. Men det ska nog fixa sig det med ska ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0