Planer och orättvisor

Världen är orättvis!
I går, när jag hade suttit och läst några kapitel i Organizing Knowledge (Jennifer Rowley och John Farrow) och Introduction to modern information retreval (G.G Chowdhurty) hade jag massor med bra idéer om hur jag skulle skriva om WWW och IR kapitlen i min uppstast. Dock satte jag mig inte och gjorde det eftersom jag hade lite kvar att läsa.
Men idag, när jag satte mig ned för att skriva så hade varända idé flugit sin kos och jag sitter åter och stirrar tomt på datorskärmen.

Tillråga på allt så tappade jag nästan alla mina ärtor i vasken och mina bacon hoppar upp ur pannan och bränner mig.

Nåja; Planen är i alla fall denna: Jag ska var skriva klart metod-delen av uppstsen nu i Februari så att jag kan ge mig på analysen under mars och vara klart i Aprill-Maj.
Det är väl ändå inte helt ogenomförbart...eller?

Jag måste ju blir klar med uppsatsen så att jag kan skriva färdigt mina romaner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0