Diverse och ny kategori.

Jag skapade en ny kategori (nyheter eller!). Detta för att jag tänkte att kategorin "personligt" kanske satt folk lite off.
"Personligt" ska ju kanske vara hur det gick för mig på min cellförändrings operation eller att jag saknar vänner som aldrig hör av sig (och undrar själv varför jag inte hör av mig;), inte vad jag tycker om Brittans senaste fiasko eller att jag tycker att folk beter sig som svin på bussen... eller?

Jag vet inte, men jag tyckte att "Tankar från roten" var en passande ny kategori. (Yepp, jag har snott det från Tage Danielsson, han råkar vara en av mina favoriter).

Vet ni vad blogwalk är? Det visste inte jag heller men så sökte jag på "Bloggportaler" och hittade dem. Som bloggare vill man ju ha många besökare och då är bloggportalre alldeles utnärkt om man inte vill locka folk med sex , sex och  sex. Jag testade en gång på en community där man kunde läggaut "dagboksinlägg", ingen tycktes bry sig om min dagbok så jag skrev ett inlägg med en snuskig titel och se: Mängder av folk ville läsa. De kände sig nog lagom lurade.

Jaha. Jag söker jobbsom en liten idiot och ska på en arbetintervju idag (lycka). Och i morgon ska jag tillbaka till mitt gamla jobb och ta några timmar. De ringde och tiggde om det så... Kommer inte tjäna mycket på det men jag får två biobiljetter (wow, då kan jag se Shrek den tredje gratis!).

Nå. Nu ska jag äta en grötfruckost (som om inte DET var perosnligt så säg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0