Gravid och illamående.

Ja, nu är man alltså i 14e veckan och nu är det meningen att jag ska börja må bättre. Det gör jag inte.
Jag mår fortfarande illa och spyr på morgonen.
Inte för att jag hade förväntat mig att illamåendet skulle upphöra som genom ett trollslag när jag passerade vecka 13 men jag trodde att det i alla fall skulle börja klinga av!


Jag köpte mig ett par seaband på apoteket i måndags i hopp om att det skulle hjälpa, och visst mår jag lite bättre på dagen, men nog tusan kräktes jag upp frukosten i morse trots dessa akupressur band. Men jag kan ta det, att må illa och kräkas på morgonen, bara jag inte mår dåligt på dagen som jag gjorde tidigare.  Så på den fronten har det ju blivit lite bättre.

Hur som hels,t huvudsaken är att jag kan gå till jobbet utan att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0