Hallå Porrfreaksen där ute

Blogg.se (och säkert även andra bloggsiter) har en rolig liten funktion som heter "statistik". Där kan man kontrollera hur många som besöker ens sida. 
Jag har inte en mängd besökare, men det är några åt gången kring de dagar som jag lägger upp nya inlägg. Det är ju kul att se att några läser i varje fall och man kan sitta och undra lite över vilka dessa är och hur de hittade min blogg. Jag är glad när de är över fyra stycken som läser.
*Vinkar till mina läsare* 

Men det roliga jag ska kommentera är att när jag häromveckan hade ett inlägg med titeln "Rumpnoja" som handlade om att jag är orolig för att bli plattrumpad av min graviditet då hade jag plötsligt en hel mängd läsare. Det gick upp från mina ca 4 om dagen till nästan 4 st!  Jag kan tänka mig att vissa av dessa blev ganska besvikna när den lovande titeln innehållande ordet Rump(a) inte handlade om något mer erotiskt än att jag inte diggar platta rumpor.  

Det får mig att fundera på vad det är för folk där ute och vad dessa googlar på (mer google åt folket!).

Är titlar innehållande orden "bröst", "Rumpa", och ja kanske rent av "sex" så pass mycket mer intressanta? Är folk där ute så himla sex/porr fixerade? Är det allt som de söker på? Ja frågar man de företag som driver sökfunktioner så verkar det ju vara så att ordet "sex" är det som ligger bland de högst placerade på mest använda ord i en sökning. Nej jag har inga siffror eller klara källor på detta, de tär bara "Någor som jag har läst någonstans", och ja, det drar ner validiteten i mitt uttalande med det skiter jag i, för det verkar ju inte bättre.

För något år sedan gjorde jag ett litet experiment på siten student.se
Där kan man ha en blogg. Och där upptäckte jag samma fenomen, använde man sig av ordet "sex", "het", eller något annat ord som kunde relatera till sex så hade man plötsligt en hel del läsare. Dessa måste ha känt sig ganska snopna när min lovande titel "Sex sanningar och påhitt. " inte handlade om något annat än min uppsats. Långe snabale på er!

Och Långe Snabele på er som fångades av titeln till det här inlägget och bara får läsa hur fixerade de är eftersom de lockades av denna blåslampa.

Usch, ibland är jag bra elak.

Annars? Ont i halen och snuvig, har något virus på gång och sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa tillbaka så att jag kan få komma dit och se om jag kan få någon medicin eller om det bara är vädret.
Jag vill inte ha halsfluss eller något annat kul nu när det är sommar. Bakterierna och virusarna har ju extra kul nu när det är varmt. De trivs som fisken i vattnet.

Men det är trotts allt bara nio veckor kvar (herre gud) till planerad BF!


Nej, nu ska jag gå och se om jag inte får i mig lite mat utan att spy upp allt igen (som igår).


Kram på er alla. Såväl porrfreaks som vanliga.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!
Tänkte bara lämna ett litet avtryck eftersom jag varit inne och läst på din blogg. Ha en trevlig helg!
//Petra

Ps. Folk älskar att läsa om sex :)

2008-05-16 @ 13:56:57
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0