En Morsa som spelar Diablo? COOL

I går var jag och Charlie och hälsade på hans mormor på hennes jobb i Partille. Efter det gick jag till Allum för att köpa några nya pyjamasar till honom (han har vuxit ur alla sina).
På väg till Kappahl stannade jag till på Gaime butiken för att fråga om när Diablo III släpps.

Detta är scenen: Jag kommer in där, med en barnvagn. Går raka vägen fram till killen i kassan.
"Hej, ursäkta. Men har ni ett release datum på Diablo 3?"
Killen tittar lite frågande på mig.
"Diablo tre?"
"Ja."
Han bläddrar i sina papper.
"Nej, de har inte släppt något datum än..."
"Ok, tack."
"Vänt... spelar du Diablo?"
"Ja"
Han smilar.
"Häftigt!"

Jag vet att det är ovanligt med tjejer som spelar andra spel än The Sims. Men tydligen var det extra ovanligt att en småbarnsmamma spelar Diablo.
Jaja, Det är bara kul att överraska folk. Jag tyckte mest att det var coolt att han tyckte att jag var häftig som spelade Diabo.
*hehe*


Kommentarer
Postat av: Malin O

Man ska inte vara som alla andra. det vet du vell :-)

2009-01-12 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0