New Moon Varulvarna.

När jag skulle surfa  (whiii) in på bloggen idag såg jag en länk till Twilightsweden.se om filmatisserigen av New Moon.
Smygnyfiken som jag är klickad ejag på länken och se där! En 1a bild på vargflocken!

Vargflocken från Nes Moon. Med Chaske Spencer som Sam, Alex Meraz som Paul, Kiowa Gordon som Embry och Bronson Pelletier som Jared

Stiliga karlar ^^
De kan jobba lite på den lite vildare varulvslooken men annars tycker jag att det ser lovande ut. Ja, jag gillar vargarna mer än vampyrerna i Twilight, men jag gillar varulvar mer än vampyrer allmänt så...



Läs mer om vargarna och skådespelarana på den här artikeln.

Vill ni ha mer info om The Twilight Saga: New Moon så rekomenderar jag främst filmens IMBD sida här, siten m.m New Moon the movie och svenska Twilight Sweden eftersom filmen inte tycks ha någom officiell sida ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0