Charlie 1 år

I lördags fyllde Charlie ett år.
Ett år! Tänka sig. Det är fortfarande svårt att tänka sig, tycker jag ibland, att jag har en liten son som nu är hela ett år!

Och han är världens absolut finaste lille ettåring ockås ^^ Det tycker i alla fall jag och hans far.

Dagen avlöpte fint med familj och vänner på besök. Det gavs presenter och åts tårta. Charlie hade massor med nya intryck, många olika människor, nya leksaker och ballonger!

Hade jag kunnat blogga när jag själv var liten och fyllde år skulle jag nog ha skrivit en lista på allt som jag fick.
Och lite lust har jag nog att skriva lista allt fint som Charlie fick, men jag nöjer mig nog med att säga att han fick många fina leksaker, kläder och böcker. Han fick så många nya fina saker att han dagen därpå inte visste vart han skulle ta vägen bland leksalker och balonger.  ^^ 


Chgarlie får en tårta


Han har hämtat sig nu, men det hela var nog ganska överväldigande skulle jag tro.

Jag ser fram emot Julafton i år. Nu är han ju lite större och fattar mer. Men kommer han ha vett att bli rädd för Jultomten?

Kommentarer
Postat av: Linda m. Hanna

Hej!



Grattis till Charlie! Stora grabben! Hade tänkt skicka ett sms men hade inte ditt mobilnummer. Varöfr inte det undrar jag?



Skönt att han hade en bra dag och fick fina presenter. Precis som det ska på en 1-årsdag!

2009-08-10 @ 13:04:10
Postat av: kerstin

grattis charlie. Ett år e stort. mvh kerstin.

2009-08-10 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0