Att nörda

Ibland är jag bara så nörd så det skvätter om det.

 

Ta bara i fjol när jag lade nästan 1000 kr på nördiga köp som

Tiffany Achings hästhalsband och spelcial edition av Tales of The Beatle Bard.



Nu håller jag på att nörda ner mig igen. Men som tur är så har jag lite av en spärr denna gången.

bellas armband, version Twilightteez  $79Som ni kanske vet så håller jag på att läsa Twilight böckerna. Jag surfade på nätet och hittade Bellas armband från bok tre. Som den nördiga samlare som jag är blev jag genast intresserad, till jag insåg att den kostade $79 det är närmare 650 svenska kronor om inte mer. Och jag tänkte att, nej, det är den inte värd, inte för mig som bara tycker att böckerna är ganska trevliga. Det må vara silver men så himla grant var det inte. Det är nog dessutom inte omöjligt att plocka i hop grejer och göra ett sådant själv med hjälp av bland annat pandurohobby om man nu så vill.
Men för er som tycker att det är rimligt så finns i alla fall den här versionen av armbandet på TwilightTeez.com, och de skeppar till bland annat sverige.

Mer intresserad är jag dock av Merlotte's bar and grill T-shirten, från tv-serien True Blood, som finns att köpa på HBOs hemsida. Dock skeppar de inte till Europa (de jävlarna!) så det blir ingen sådan för mig tyvärr. Sorg och bedrövelse.

Arwen Evenstar pendant 

 Alice Cullens choker
Dock har jag lagt nästan 350 kr på Arwnes halsband och spanar dessutom in Alice Cullens choker halsband. Det är ju i varje fall ganska snyggt och 250kr är mer överkomligt pris, än 650kr, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0