Konstskola, I wish!

Jag har inte ritat något på E-V-I-G-H-E-T-E-R och det känns som om jag börjar tappa greppet om min "förmåga" lite. det är såväl jobbigt som tråkigt eftersom ritande alltid har varit en viktig del av den person osm jag själv sett mig som.
JAg vet att jag har gnällt om detta tidigare, men det är big deal för mig.
JAg skulle ås gärna vilja börja på någon konstskola så att jag kunde få träna igång mig igen. Men när ska jag ha tid, eller snarare råd med det?

Ja, det är bättre att frösöka hitta en lösning än att abra gnälla, eller hur?
Jag vill inte ha det så att när jag blir gammal sitter jag och pinar mig som en annan gnällkärring om att jag inte gjorde något av mitt bildintresse, antingen gör jag något eller så dumpar jag de ämnet.


Man ska aldrig ångra vad man gjort men inte heller det som man inte gjorde.

Kommentarer
Postat av: kristina

dåligt på att uppdatera din blogg :-(

2009-06-03 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0