Nu händer det GREJER!

Tja, ja jo... ni förstår, ibland dröjer det länge mellan mina blogg inlägg, så länge att när jag väl ska blogga så har jag för mycket att skriva om.

Detta har hänt och borde(?) bloggas om:
 
1, Varit och sett Wolverine och vill säga precis allt vad jag tycke om den.
2, Det talas om att hyresrätterna som vi bor i ska omvandlas till bostadsrätter.
3, Jag har fått tillbaka uppsatsen från min handledare och har nu massor att göra.
4, Jag vill börja på en konstskola!
5, Jag trodde att jag hade kvar min teamledares (från manpower) telefon nr men det har jag inte, hur ska jag nu fråga honom om jag kan ange honom som referens i mitt CV, och ens ange en referens utan ett telefon nr?.
6, Charlie håller på att få fyra tänder. Fyra! Samtidigt, det är små bulor i hela överkäken.

Humm... 2 och 5 passar i "personligt" kategorin, nr 6 går under Förälder, 1 är Film och TV och 3 går under Skola. 4 kan nog gå som personligt den med.

Ja, vad göra? Ska jag skriva flera inlägg samtidigt eller försöka få in alla i samma inlägg? Mer utförligt alltså och inte så staplat som det är nu.

Gud! Detta måtte vara Dagen I-lands problem ^^

Jag tror dock att jag tar och delar upp dem i olika inlägg, så får min blogg bli överaktiv nu dag (om jag hinner skriv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0