Uppsatsen skriver inte sig själv.

I veckan fick jag tillbaka min och Christinas uppsats från våran handledare. Han har gett oss många kommentarer men verkar också hoppfull på att vi borde kunna examinera med den snart. Och det är positivt.

det är många kommentarer och på en del allvarliga saker, inte bara källhänvisningar utan även saker där jag funderar på om vi ens själva vet vad vi skriver. Det har lett till att jag har lust att stryka det mesta av uppsatsen, en del går nog att stryka men inte allt. Jag har en hel del omskrivningar framför mig.  det är även mycket som jag måste ta upp med min uppsatspartner, stycken som vi behöver diskutera ändringar som vi måste gå igenom tillsammans.

Jag vill bara få den klar, så att jag kan gå vidare med allt det andra som jag har att göra, som litteraturuppsatsen, filmvetenskapen och den nya distanskursen som jag sökt. Jag vill bara ha min examen så att jag kan fortsätta med mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0