Lekplatsen... den tid som gått

Jag och Charlie var på lekplatsen i förmiddags, kallt och blött var det och vi var nästan helt ensamma, men kul hade han i alla fall.

Nu när han ligger och sover så tittar jag på gamal bilder (eh... åtta månader gamla biler) och förundras över hur mycket som hänt sedan dess.

Jämför bara:

Charlie lekplatsen i februari 09 6 månader gammal.

















Charlie på Lekplatsen 6 månader gammal.





Charlie på lekplatsen oktobet 09. 14 månader gammal.
Charlie på lekplatsen 14 månader gammal.


Då kunde han bara sitta och förundras över denna undelriga plats. Idag går han, springer, kryper, gräver letar och leker.  Han har riktigt kul helt enkelt. Min lilla plutt.

Jag ville bara dela detta med... ja vem som nu får för sig att läsa.

Nu måste jag arbeta vidare med min inlämningsuppgift (bläh!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0