Charlie The Unicron 1, 2 och 3

Gha! Nu har jag inte bloggat på evigheter igen!

Vill man bli något inom bloggvärden så måste man ju blogga ofta mycket, det har jag allt förstått ;)

 Jag som har haft så mycket att blogga om! Jag har ju sett Män som hatar Kvinnor, upptäckt att jag avskyr Anna Anka (som jag vill kalla Anicka Anka hela tiden, vet ej varför), mina åsikter inför kommande säsong nio av Smallville, och varför de borde uppdatera Stålmannens dräkt.

 Jaja, det orkar jag inte med just nu. Stället länkar jag till Charlie the Unicorn, för alla er som missat den, och del två och tre, för alla er som liksom jag missat dem.

Jag bara älskar Charlie the Unicorn!
We're on a bridge Charlie!
Fan jag borde skaffa mig t-shirten med det trycket. Den och så en T-shirt med Merlottes' Bar trycket över högra bröstet, då är min inre nörd stillad för ett tag fram över ^^

http://www.imdb.com/title/tt1132620/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0