True Blood In Memoriam

Ja ni go vänner. Ni har kanske missat att jag är ett fan av Charlaine Harris romaner om Sookie Stackhose och så även HBO serien True Blood som är baserad på dessa.

En länk lades ut i facebook i dagarna till en liten In Memoriam film till alla de som dött under seriens gång.

WATCH: True Blood: In Memoriam
http://itsh.bo/cA8CPW


OBS innehåller spoilers inför säsong 3.


På sidan finns även en hel del andra intressanta och roliga klipp från och om serien.

Och på onsdag visar Canal + Series avsnitt 2! Jag längtar! Säsong tre rules! Weres! YES!

Jag föredrar att se dem på TV eftersom det är både bättre ljud och bild än på de versioner som jag kan få tag i på nätet, både lagligt och olagligt. :P


Officiel True Blood Poster. @ HBO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0