Det var ju evigheter sedan!

Det var ju det... evigheter sedan jag skrev något på bloggen, men sedan så lurar jag mig inte heller att tro att det är en miljon människor som blir besvikna för det, för det är på sin häöjd någon då och då som råkar trilla dit som läsrer min blogg.

Likt den största mängden av bloggare så bloggar jag mest för mig själv, det är som att sitta i ett hörn och prata för sig själv, den enda skillnaden är att ingen tror att man är galen :P o.O

Jag kan dock meddela att jag haft några opubliserade inlägg sparade som jag bar ainte lagt ut än eftersom jag ville korrekturläsa dem först.

Så... här kommer två bok recensioner, två film recension och några filmtipps.
Så håll till godo, ni mina kära hjärnspöken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0