Äla Crap Dag!

Idag är det en riktig jävla CRAP DAG!

Jag har ingen inkomst, a-kassan bara drar ut på det och jag kan slå vad om att jag in te kommer få några pengar i alla fall... även om jag jobbat, bra för att jag vara mammaledig eller något annat jävla crap! Medan andra slörövar som jag känner verkar kunna få pengar från jag vet gud inte vad även om de är arbetsskygga AS som inte jobbat en dag i sina liv!

Jag får inga jobb, jag har erfarenhet och kunskap och vilja att jobba men inte får jag komma på en enda intervju för det.
Jag är väl för dålig på att sälja mig eller ngt.

Sims 3 fungerar inte för det måste uppdateras, men uppdateringen fungerar inte och så har det varit var-ända-jävla-gång som det kommit en patch till spelet. WTF ska jag behöva ominstallera hela skiten varje gång som den ska uppdateras?!

Det är för kallt för att ens sticka näsan utanför dörren, och jag har dessutom ingen lust att gå någonstans, släpa på den gräsliga vagnen, is och snö överallt som gör det nästan omöjligt att ta sig fram med eller utan vagn.

Jag har ingen lust att baka, vilket var vad jag hade tänkt göra idag.


Inga pengar!
Pengarna är nog värst, det är det värsta jag vet att vara osäker på sin ekonomi.
Ja, min sambo jobbar ju och sliter och hans pengar täcker ju alla våra direkta behov, men ändå...
Det känns så satans meningslöst att inte kunna bidra med någonting utan bara..

Och allt, ALLT irriterar mig idag.
Allt från de jobbiga programledarna i barnprogrammet (vad fan ska hon prata låtsas småländska för när hon berättar sin fåniga meningslösa saga?) till ja till människorna omkring mig.

Datorer som krånglar, mail som jag väntar på, folks om inte hör av sig, barn som inte vill sova.


Nej, livet suger bara idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0