Surkärring!

Jag hatar den surkärringen som sitter på kontoret hos våran hyresvärd.
Jag ringde om att röret under handfatet i badrummet läcker (packningen sprucken?) och människan är fruktansvärt otrevlig.
"Men kan ni inte fixa det själva?"
"Eh... kanske det, men jag vill gärna att ni tittar på det."
"Ja jag ska se om jag kan få tag i Fastighetsskötaren."

Seriöst! Ja, det ska bli bostadsrätter här och jag är väldigt ledssen om de tkanske innebär problem för dig, det ÄR jag, men så länge som jag betalar hyra så är det er skylldighet att hjälpa mig med läckande rör och kranar!

Kanske inte låter så otervligt, men man här mycket på en persons röst, hon lät väldigt besvärad och otrevlig.
F* är det så svårt att åtminstonde försöka låta trevlig?

Kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0