Worst Episode EVER!

PMS-bild

Jag har en sådan förjäklig PMS-ilska idag, och hade i går.
Jag går i taket för ingenting, och då menar jag INGENTING!
Det är väl inte riktigt som när jag var typ sexton och började stortjuta för att vi inte hade några ägg när jag skulle göra plättar men ändå.
Eller ju, förresten, det är lika illa, bara det att nu blir jag arg i ställe för att börja lipa.
Och med en klängig och uppmärksamhetskrävande 17-månaders pojke så blir det tyvärr många opåkallade utbrott utlösta av just nämnde lilel pojk.
Ibland blir jag så arg att jag vill slå på något, men jag skulle aldrig kunna slå lille C hur arg jag än blir. Men jag undrar om inte mina utbrott av ren ilska kanske inte är minst lika skadliga som en örfil.

Han förstår ju inte vad jag är arg för, särskillt inte när inte ens jag själv förtår det. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0