Varför jag måste skaffa mig ett jobb: Orsak nr 42


Eller... ja, det finns många orsaker till varför jag måste söka (och skaffa) ett jobb.
Jag måste ha en inkomst/ Dra mitt strå till stacken.
För att öka mitt självförtroende/ komma upp ur soffan och få något gjort.
Träffa nya människor och få nya erfarenheter osv osv

Omslaget till The Last Airbender: Prequel: Zuko's Story.  Made by: nina matsumoto























Men en av många orsaker är denna: För att vårda Nörden i mig.
Ja ni läste rätt; för att vårda Nörden i mig!
Så att jag kan köpa mer elle rmindre onödiga skaker, föremål, böcker, serier, smycken, kläder osv som är anpassade för mitt nörderi utan att jag ska behöva skämmas för de pengar som det kostar.

Mitt senaste inköp (som jag hoppas ska komma fram) är manga/serie albumet  NÖÖÖRD! Jag älskar Avatar: The Last Airbender och ser med förhoppningar frame mot filmen. Zuko är en av mina favoriter från TV-serien och ett helt album om hans öde (ni vet, varför han är bränd och så bestämt jagar Aang) det kan jag bara inte låte bli. ><

Här är helt appropå en länk till tecknarens blogg: intergalactic messages
Jag vet inte om det är en tjej...man jag tror att hon är det ^^
Mycket duktig f.ö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0