True Blood Quiz

Jag gjorde ett litet quiz på buddytv, om vem i True Blood som skulle passa mig bäst.
Här är resultatet:

Who is Your True Blood Boyfriend?

More on True Blood. Created by BuddyTV

Mina tankar om detta:

Naje!! Jag vill inte daita Bill! Ok, han är het och sexig och allt det där men han är ju alldeles styrande och ställande och "lilla dockan"-aktig också!

*mummemmummelgrymt* Jag vill jhu ha Sam jhu!
 Go Team Sam!

Eller Alcide, han är het, men jag har inte kommit så långt i serien eller böckerna ännu så att jag lärt känan honom. Men het är han ^^

Go Team Alcide!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gjorde quizet och fick Sam ;-)

2010-10-01 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0