Bok fyra i Inhertiance-serien annonserad!

About FUCKING TIME! Vill jag bara skrika rätt ut i biblioteket när jag på Alagaesia läser: Book four Cover and Title REVEALD!
Annoucing INHERITANCE, the final book in Christopher Paolini's bestselling series!


Inte för att jag är något större fan, men jag har läst de tre tidigare, och det ska bli väldigt skönt att få "träffa" den där Galbatorix nångon gång och få ett slut på det här. Att jag bryr mig tillräckligt att ens...bry mig.

Men som sagt, Det var fane mig på tiden! Det känns som om förlaget suttit och hållit på boken i evigheter.
Jag tillhör ju dem som tror att boken varit klar ett tag, redan ända sedan Brisingr gavs ut, eftersom Brisingr blev för lång och därför delades upp i två. Jaja, del två (som nu är bok fyra) kanske hade en del arbete kvar, men ändå...vad har det gått nu? Tre år?
Jaja, jag vet att skriva en bok inte går i en handvädning. Det kan jag väl ge grabben.
Men nu händer det. I november kommer den avslutande delen och vi kan äntligen lägga det här bakom oss.
Jag hoppas att han utvecklats lite mer, och fått en lite mer egen stil. Det såg ju lite lovande ut i Brisingr...

Omslaget pryds av en grön drake, för att hålla sig till omslagstraditionen. Jag antar att det är draken i det sista ägget, eller kommer det att visa sig att det finns vilda drakar? Det hoppa sjag, det hade vairt lite kul.

Men alla svar ska väl förhoppningsvis ges. Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0