En bättre dag.

Idag är en bättre dag, även om det är måndag, många har avslutat sin semester och har jobb att gå tillbaka till (jag får skylal migs jälv, jag var erbjuden men var tvungen att tacka nej eftersom jag skulle förlora 3000 i månaden på att jobba, sjukt va? Förlora pengar på att jobba! Det är alltid bättre att jobba, även om man får mindre pengar än som arbetslös, men just nu så är de där 3000 viktiga för vår ekonomi...skäms, sjukt, men åh!)

Men det är en bättre dag är i lördags.
Det må regna, jag må vara arbetslös, jag må ha ont i ryggen och nu har ytterligare ett kvarter i the sims3 börjat bugga trots den fina patchen som kom den 25e, som bara gjorde saken värre för min del.

Lilla C fyller tre år idag (Grattis!) Tänk va, det var tre år sedan jag låg i Borås och blev igångsatt och fick fram den där lille klumpen. Så fin, så blå, så förvånad han var.

Jag har fått svar från min handledare och där står det att jag antagligen kan gå upp med min uppsats i höst bara jag fixar tre grejer till, som mest är yta (Glädje!).

Åh, jag jag fick ett paket idag, jag hade beställt lite grejer i helgen och till min glädjande förvåning kom de redan idag! Det kallar jag service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0