Ta en paous

Paous...Paos, Paus... inte världens lättaste ord för en dyslektiker. Jag har en förmåga att lägga till en massa bokstäver som inte finns, förutom min ständiga särskrivning och omklastande av bokstäver, samtliga småfel som jag sällan eller aldrig själv upptäcker i det som jag själv skriver, dock ganska bra på att upptäkta det hos andra :P

(Words rätstavningsprogram har dock informerat mig att det stavas "paus" och inget annat)

Idag har jag 1 lämnat sonen på dagis, 2, damsugit, 3 sökt jobb.
Nu tar jag mig en liten välförtjänt paus innan jag ska hämta sonen igen :)
Och den pausen ägnar jag åt...bloggande? Vad är det med mig? Som om jag vore en Bloggare!

Jag borde sitta i min goa fåtölj (som jag önskar mig) och dricka en kopp te och läsa lite i min bok (just nu läser jag "kyrkogårdsboken", mycket trevlig, den läggs till listan på böcker som jag ska läsa för sonen när han blir större)

Kare fåtölj Mink svart (rockstar)    från handladesign.se   
(kare fåtölj, mink svart. från handladesign.se, jag vet inte hur bkeväm den är, men den är Cool)

Jag funderar lite på att starta en vid-sidan-av blogg där jag ska exprementera lite med design på bloggen. Jag vågar inte bråkar fö rmycket med källkoden till den här, så lite fritt spelrum skulle kunna passa bra inför att fixa till den här lite snyggare.
Den är lite i tråkigaste laget...

o.O

Nu är min paus över. Nu är det dags att göra sig klar för att hämta pöjken. Lovade att ta me dmig bröd så att vi kunde mata ankorna på vägen hem.

kram på er mina hjärnspöken, vilka ni än må vara,  <3

snar tänker jag lägga ut lite egenhändigt författade noveller och utdrag ur andra texter här.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0