De FÖRSTA bilderna från Breaking Dawn part 1-

De första officiella bilderna från the Twilight Saga Breaking Dawn part 1 Woho!!!

Hand och fjädrar, bild 1 från The Twilight saga Breaking Dawn Pt-1  
   Bilder från The Twiligh Saga: Breaking Dawb pt-1 Bella och Edward kelar


Japp, filmbolaget har släppt två oficiella bilder från Breaking Dawn pt-1. I alal fall den sista av de två har vad jag kan se lanserats som garanterat officiell (återfinns bla på filmens IMDB-sida) men den första bilden kan nog vara lika officiell den och återfinns på många Twilight bloggar.
Denna gången orkade jag itne hitta källan så... jag tog bilderna där jag hittade dem.

Ja, se där där kelas det och där flyger det fjädrar. Nog ser det officiellt ut för mig (som läsare av böckerna).

Lite roligt hur nyhetssidor (som typ AB) lanserar dessa bilder och skriker ut "OHH! NAKET! det blir SEX i nästa  *hihihihihi*" som någon hysterisk tonåring.

Jo då, jag är medveten om att det finns en hel mängd med människor där ute som inte har läst böckerna, men handen på hjärtat: Hur stor del av dessa kommer att se filmerna eller ens bryr sig om att det kan råka vara lite "heta scener" i nästa film? De flesta som är intresserade av twilight har redan läst Breaking Dawn.
Och för alla de som är intresserade men inte läst dem men har tillgång till W3 har det vara ganska oundvikligt att hört talas om vad som, händer i nästa film. Så inte heller för dem är det någon stor överväldigande nyhet.


Det kan vara det att jag som läsare av böckerna inte direkt har oroat mig för om det ska bli något naket eller sex i kommande film, för jag vet vad som händer, eller för att jag helt enkelt tycker att sexscener bara är tråkiga och är i vägen för filmers berättarflöde. Vem vet. Men jag vet att jag är oerhört ointresserad av att få se Robert Pattinson bita hål på en kudde så att fjädrarna ryker, Men lite kel är aldrig fel, och jag har befunnit mig i ganska så säker visshet om att det kommer jag allt att få se. 

Alltså:
Ja, jag tycker att det är spänande att de första bildenra har släppts
Nej, jag sitter inte och hoppar hysteriskt i stolen för att bilderna är bevis på att vi får se Bellas och Edwards stora natt tillsammans.

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0