Avinstallera - Ominstallera

Jag är så #¤*€ trött på att The Sims 3 alltid ska till att krångla när man skaffat sig ett nytt expansion.

Det krashar, det buggar, det vägrar spara. Jag blir bar så förbannad! Och det enda som (förhoppningsvis) hjälper är att avinstallera hela spelet, ja hela spelet expansioner, prylpaket, grundpslet U name it. Allt ska bort! Och sedan installera varje del av spelet igen grunspel-expansion-prylpaket, allt, på nytt.

Har man tur, ja tur så ska allt flyta problemfritt efter det. Annars får man vackert vänta tills det kommer en ny spelpatc och det kan dröja allt från en vecka till fyra månader. Beroende på hur desperata EA tror att deras spelare hinner bli.

Jag vet att inte alla spelare upplever dessa problemen, inte på varje expansion. Men det är alltid ett hundratal som gör det, på-varje-expansion.

De är bara så tråkigt och trist.

För när man väl har gjort allt detta måste man sedan (om man varit smart nog att spara sina sparade spel och downloads) lägga in sina spel och sina downloads igen. Och allt detta, avinstallering, ominstallering och återinstallering av spel och downloads kan ta upp till...två-fyra timmar om inte mer!
Onödigt.

*suck*

Tänk på allt annat kreativt jag hade kunnat gjort i stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0