Breaking Dawn Part 1 Teaser

(Så här ofta uppdaterar jag...som ni vet)

Nu är den här, första teaser trailern på The Twilight Saga Breaking Dawn:



Woho! Men likt inför de tidigare filmerna undrar jag: Hur lyckas de få filmerna att verka så action och händeslefyllda? Vi som läst böckerna vet att visst, det är mycket text men det mesta är känslor och romantik(sk dravel).

Bara inför Breaking Dawn kommenterar jag:
1, Hur i hela kan de få ihop till två filmer? Jag menar, till skillnad från Harry Potter 7 där det ändå händer en del (men de hade lätt fått ihop den till bara en film med, dr aner lite på den där distans tiden och lägg till ca 30 min så...) så är det itne så väldig tmycket att bygga två nästan två timmar långa filmer på, om man inte drar ut på allt i eeevigheeet.

2, Det bli intressant atts e vart de bryter filmen. Passande skulle vara vid Renesmees födelse och Bellas pånyttfödesle tycker jag.

3, Och seriöst, jag kommer gapflabba under sexscenen på ön. Jag bara vet att jag kommer göra det. Särskilt om jag utgår från min reaktion på lilla klippet i trailern.
Jag ber på förhand om ursäkt till alla Twilightare osm kommer närvara samtidigt som jag. Från djupet av mitt hjärta: förlåt. Men jag kommer nog inte kunna låta bli.

4, Såg ni att Taylor Lautner (Jake) har deffat ganska så regält inför den här, mycket mer än inför New Moon och Eclips.


Nåja, jag kan ändå inte låta bli att bli exalterad (men inte lika som inför harry potter). Detta ser jag fram emot!

Läs mer på filmens IMBD sida här
och på Twilight sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0