När började du på jobbet idag?

Det är bara jag som lyckas med sådana här saker! Lyssna nu; Alla kan komma försent någon gång, tar fel på datum, tid eller plats, men det är bara jag som kan komma fyra timmar för tidigt!

Jodå. Jag skulle vicka på biblioteket, och av någon osökt anledning fick jag för mig att jag börjate kl 11, när jag egentligen började kl 15.
Hur normalt är det? När man måste planera sin resa, åka buss länge osv, så tar man fel på fyra timmar!

Men det är sådant som jag brukar göra, komma en eller flera timmar för tidigt, eller fel dag.

Det är kanske bättre med för tidigt än för sent. Men ändå!

Humm.. på vägen hem ska jag köpa lite steksmör. Jag tänkte baka scones till frukost. Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0