En bra dag som blev jobbig. Hur ska den sluta?

Idag har jag haft en överlag bra dag. Jag och lilla C åkte in till Göteborg med morfar B. Vi var på Buttericks och köpte lite Halloween pynt. Vi åt köttbulllar på Köttbulle Kafeet och var sedan inne på Saluhallen och köpte pumpor. Pumpa att gör paj på och andra pumpor att göra pumpalycktor av.
Sedan hälsade vi på mormor C på hennes jobb innan vi åkte hem.

Väl hemma hittade jag två brev där de åter igen bad om det korrekta kontonummret inför två autogiron som vi väntat på i månader på att de ska komma igång. Vad i helvete är det för fel på deras inläsnings centraler eftersom vi måste skicka in konto nummer tre gånger? Vad är problemet med vårat kontonummer?
Jag blir så himmla trött!
Dessutom så strejkade min bärbara dator av någon orsak och var tvungen att starta om och återgå till gammla inställningar. "Gamla" som i de-inställningar-jag-hade-innan-jag-senast-hade-igång-datorn, så det enda som egetnligen har hänt är att den återgått till att kräva ett lösenord vid uppsatrt. Men ändå? Behöva ta en halvtimme på sig för det?

Så nu är jag arg och irriterad. Jag hoppas verkligen att jag kan lugna ner mig och den här dagen som egentligen började rätt bra (även om jag ver lite grinig på morgonen, jag såver dåligt om nätterna ser ni) kan få avslutas som rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0