Idag: Nere

Idag känner jag mig lite nere.
 
Jag känner mig meningslös liksom. Jag har inget jobb (ingen vill ha en om man variot hemma med sina barn i fem år), det känns inte som om jag kommer någon vart med min uppsats, jag har kört fast på hemtentan (som skulle varit klar för lääänge sedan).
Jag trivs just nu inte i mitt eget skin, i mitt eget hem, i mitt eget liv.
 
Det enda som finns är ju att göra något åt det. Rycka upp mig. Skaffa mig ett jobb, skriva färdigt hemtentan och uppsatsen.
 
Jag hade en väldigt mörk dag förra veckan, då jag gick omkring och grät nästna hela dagen. Men sedan blev jag arg, pratade lite med min pojkvän och beslöt mig. Sedan kändes det bra och jag har haft ett ganska fint flow ett par dagar. Men idag, eller om det var i går kväll gick jag på ett grund. Just nu vill jag inte göra något alls utan bara sitta i ett hörn och gråta.
 
men det går itne ann! Jag ska skriva färdigt hemtentan (jag har bara en sida om Kanon-begreoppet kvar att skriva) sedan är det 80% körkort och 20% tenta + gärna några extra procent jobb, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0