Äkta människor, på Engelska

Jag visste väl att det bara var en tidsfråga inan SVTs Äkta människor skulle dyka upp i engelskspråkig version.film
 
och se här:
 
 
 
 
IMDB Humans
 

Serien börjar visas den 14e Juli i England och 28e Juli i USA och sänds via Channel 4 och AMC. 

AMC sänder även serier som Mad Men, Walking Deadmfl. 

 

Jag gillade den svenska serien, i alla fall den första säsongen, jag kom mig aldrig för att se säsong två. 

Det ska bli intressant att se hur det går för den, och vad det gjort med den. Är det en ordagrann översättning, eller en "tolkning". Har de hittat på eget, eller är den likadan bara lokalanpassad?

 

Jaja, då är det väl bara att räkna veckorna/åren innan Rotskott får en brittisk/amerikansk uppföljare. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0