Fler tester

Jag älskar tester.
Här är några till:

Vilken färg har din drake? Ett test från Eragon-Fansiten shurtugal


What color is your Dragon?
www.shurtugal.com


Men...nått säger mig att man bara kan få en blå drake :)

You scored as Padfoot, You are Padfoot- aka Sirius Black! You are an extremely loyal person who will risk anything for your friends. You tend to be a bit of a rebel, and don't place much importance in family. But your friends mean the world to you. And they always will.

Padfoot

 
44%

Moony

 
38%

Prongs

 
31%

Wormtail

 
13%

Which Harry Potter Marauder are you?
created with QuizFarm.com

You scored as Congratulations...You're Infected, congratulations...you will be forever bound to by the power of the moon.... you will suffer the constant urge for meat, hate for humans, and grasp of constant awareness that other people will not comprehend. Your special smell is from werewolf sweat glands that we have.

Congratulations...You're Infected

 
67%

You're a normal person......

 
67%

Wanna be werewolf...i HATE you.

 
50%

Real Werewolf Quiz
created with QuizFarm.com
hehe...allt ha rmed sista frågan att göra ;)


 You scored as Human, You?re fairly normal, as a human, with the chance of getting almost any job. You may even be a witch or wizard!

Human

 
56%

Dwarf

 
50%

Nac Mac Feegle

 
44%

Anthropomorphic personification

 
38%

Troll

 
19%

What Discworld race are you?
created with QuizFarm.com
Booring! Men ja....inte förvånad.


Så ett lite mer allvarligt test:

Zapera.coms personlighets test.


Enligt dina svar i frågeformuläret är du en...
Inåtvänd Upplevande Abstrakt Känslostyrd person  

I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag

 | 
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.
____________________________________________________________________________
Humm.. jag har sagt det förr och säger det igen: Sådana här tester visar nog mest vad man tycker som sig själv, för jag tyckte att allt detta passade mycket bra in på hur jag ser på mig själv.- Antingen så har jag  god självinsitk eller så är jag bra på att projicera vad jag tycker att mina egenskaper borde vara :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0