Bloggar igen

Jag sitter här och väntar på att min nedladdning av Game Of Thrones och The Legend of Korra ska bli klara och kommer på att...det var EVIGHETER sedan jag bloggade. Något som jag egentligen borde göra dagligen, eller åtminstone lite oftare. Inte för att jag har ett extremt intressant liv utan för att jag funderar en hel del och borde försöka få utlopp för mina funderingar och tankar på något sätt, antingen här eller i en dagbok (inte ens det skriver jag särskilt ofta).

Jag har beslutat mig för att starta en blogg där jag publicerar och skriver om det som jag skriver. Brottstycken av noveller, romaner och fanfictions. Kanske lite bilder också. Något för att sparka igång mitt skrivande och inspiration igen.

Den här bloggens om ni läser i nu kommer att bli en kombinerad personlig, recensioner av böcker/film och upplägg av kuliga saker som jag hittar på nätet, jag kommer säkert också länka till min andra blogg när jag väl kommer igång med den och skriver där. :)

Sedan måste jag ju sätta mig och göra en snygg design på dem. Hur nu det ska gå till.

Så, nu var Legend of Korra färdigladdad.
Vi hörs. nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0