The Mane Six

Då var det färdigt!

Efter en veckas nedräkning på den officiella facebooksidan är de här, som utlovat.
Den första bilden på de sex utvalda i Cirkeln-filmen!

 
 
 
Linnéa, Vanessa, Anna-Karin, Rebecka, Moinoo och Ida!
 
Mina tankar: Linnéa är mer grovpunk än jag tänkte mig. Jag tänkte henne mer, manga-emo-punk. Men jag kan leva med det. Vanessa ser fin ut, men jag tänkte mig henne mer...kickers-tjej (det är en 90-tals grej, vet ens nån vad jag menar?) Anna-Karin WOW! Rebecka - bortsett från att jag ALLTID tänker mig rödhåriga som lockiga (vet ej varför) inget att klaga på. Minoo - WOW, Ida- tänkte mig henne platina men annars bra.

Det viktigaste är ändå att de gör karaktärerna rättvisa i filmen. Inte hur lika de är vad jag råkar ha tänkt mig.
 
 
p.s De utlovar en bild på Elias lite senare, d.s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0