Breaking Dawn del II

Oh My God!
Breaking Dawn part 2 har ju snart premiär!
Jo du, jag måste ju tyvärr erkänna att jag tillhör den där klicken människor som går och väntar på den sista delen i den "episka kärlekssagan".
My gawd! Jag veeeeet.

Jag tillhör inte dem som är helt kära i Edward, jag tror att jag har skrivit det förr men jag tycker att han är en fjant. Ett pervo och en fjant. Jag tycker inte heller att kärlekssagan är så fantastisk. Men jag erkänner att historien/böckerna har roat mig och att jag gillar filmerna.
Jag kan även lugnt säga att hade jag varit sådär tretton år när jag läste den första boken hade jag nog tillhört de där riktiga rå twihardarna. Det hade jag. Jag nördar gärna ner mig i saker. både förr och nu.
Star Wars, Sagan om Ringen, Disc World, the Hunger Games ja även Twilight. Vampyrer och varulvar, de har alltid varit en svag punkt för mig.

Jag ska väl ta tjuren vid hornen och ta mig igenom En Vampyrs Bekännelse också någon dag. Den är ju lite ett måste för vampyrnördarna.

Varvarjag.
Breaking Dawn del två. Just det. Jo då. Det blir väl till att samla ihop tjejerna och se när det kan bli av. Inte för nära premiären, men lagom. Jag gillar att vara tidigt ute och se en ny film. Annars kan jag lika gärna vänta till DVD släppet.

Och ja, jag vill ha samlingsdockorna signerade Barbie av både Bella och Edward, för att inte tala om Katniss från the Hunger Games. Min inre nörd är prylfixerad. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0