La Camilla

Jag erkänner, Army of Lovers "Obsession" var den första singeln jag köpte (om det ens hette "singel" på den tiden, det var ju fortfarande vinyl som gällde). Jag minns att min bror mobbade mig för att jag gillade dem. Jag tyckte att Camilla var så vacker! Jag ville se ut som henne en dag.
Jag gjorde aldrig några större försök, jag var inte mycket för mode och kläder och förblev "gråmus" ända till gymnasiet då jag fick lite mer självförtroende. Men aldrig någon La Camilla kopia, det var jag för feg för.

Hur som helst så har Camilla ända sedan den tiden haft en plats i mitt hjärta och Ja, jag kommer att läsa hennes biografi. Det är Hennes historia som jag är nyfiken på, jag skiter la i kungen och alla andra kända älskare som det skrivs så mycket om annars, vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0