Looper

Looper.
Sambon tyckte den var seg och gav upp efter första timmen, själv var jag fastnaglad. Jag tyckte inte att den var "seg". Ok, det var inte värsta action och jag fick fundera för att se och begripa. Men tidsresefilmer är alltid lite skumma och kräver sin man för att hänga med eftersom de ofta springer runt i cirklar kring sin egen tidslinje. Och visst fick vi en "men om han gjorde så, då kunde han ju inte göra det och då skulle ju i te det hända..." Men ibland så ska man inte fundera för mycket.
Jag tyckte i alla fall att den var bra. spännande. Den ställde några bra frågor angående om man visste hur något skulle bli skulle man då göra något för att ändra på det, och i så fall vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0