Once upon a Time

Jag håller på att titta ikapp mig på Once upon a Time, en serie som jag verkligen gillar. Jag började titta på den i början men kom liksom av mig. Så nu inför säsongspremiären så beslöt jag mig att se hela säsong ett. (De har väl redan hunnit börja sända säsong 2 på kanal5, jag vet inte, är lite efter).
Jag har inte kommit längre än till avsnitt sju och blev där upprörd och lite besviken.
Vad i hela friden ska de ha ihjäl Graham/huntsman redan i avsnitt sju?
Jag hade ju hoppats på shippingen Emma/Graham de var ju riktigt söta! Dessutom gillade jag den karaktären, han hade potential.
Drottning är en riktig satmara! Men hon har väl också någon tragisk bakgrund. Jag är rätt säker på att hon verkligen älskar Henry till exempel, så rakt igenom hjärtlös och ond tror jag inte att hon är, bara djupt djupt bitter.

Dock undrar jag vad Benjamin Syrsa och Gepetto gör bland alla Grimm sagofigurer. Men jaja, jag har ju förstått att de kommer att dra in folk från Alice i Underlandet såväl som karaktärer från andra sagokulturer.
Jag får väl köpa det så länge det håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0