Once Upon A Time...igen

Sådär. Nu har jag tagit mig igenom hela säsong ett och första avsnittet av säsong två av Once upon a Time (Mulan och Dementorer oh my!).
Nu är jag i fas inför torsdag :)

Tankar allmänt hittills:
Det är synd om Regina, hin är en riktig Bitch men hon vill ju bara älska och bli älskad.

Det är även synd om Gold/Rumpel. Jag hoppas att han blir till sina sinnen igen. Blir den goda mannen han egentligen är. Får sin Belle och hittar sin son.

Det är då fan att de hade ihjäl sheriff Graham/the huntsman. Jag gillade honom och ville se honom och Emma lyckliga i alla sina dagar.
Vågar vi hoppas på ytterligare ett återseende? Kanske ett besök i dödsriket i alla fall?

Vem i hela är Dr Wale tro?

Emma, Snow och Charming. Hur tacklar man det tro?
"Hej, vi är dina föräldrar även om vi är ungefär lika gamla som du, för vi har varit frysta av en förbannelse".

:)

I morgon tar jag mig äntligen ann Game of Thrones. Jag har väntat länge nog nu.
Jag har beslutat att hoppa in i serien där jag senast tittade, omkring avsnitt tre tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0