Bekännelse dags!


Jupp, dags att bekänna. Erkänna vad det verkligen är som inspirerar mig, vad som påverkat mig och som format mig som person både på idé plan och personlighetsplan.
En del saker jag tar upp kommer vara gammalt. Sådant som präglat mig sedan jag var liten.
Andra kommer vara nyare, sådant som inspirerat mig till nya tankar och idéer i senare tid.

Det kommer nog bli en serie inlägg för jag har en del att säga om var sak och dessutom kommer jag säkert att upprepa mig.
Jag kommer dessutom troligen att ändra och rätta lite allt eftersom i inläggen, lägga till bilder och länkar till exempel då jag troligen gör som nu och skriver i min colour note på Androiden och lägger upp på bloggen för att rätta, korrigera och lägga till bilder och länkar senare vid datorn då jag inte riktigt fixar det med mobilen än.

Jaha. Detta var inledningen.
Ni får läsa mer om min första bekännelse i nästa inlägg.

Nu ska jag dock läsa lite innan jag kommer in till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0