Det var det!

Det var de sandalerna det! Tänkte jag i går när ett av babden släppte sulan nör jag satte mig på huk för art hjälpa min lilla son som trillat.
Den bars släppte!

Fan!

Jag som letade som en tok förra året innan jag fick tag i de där sandalerna.
Nu har jag inga sommarskor alls!
Det blit till att jaga skor i helgen. Oxh jag som har så svårt att köpa skor.
Jag har kort och gott alldeles för höga krav.
Inte nog med att de passa min idé om vad som är "snygga" skor. De ska även passa till såväl finkläder som vardag, jobb som fritid, klänning som byxor, svart, vitt eller färglatt de får inte skära sig mot npgot av det.
De ska dessutom vara bekväma, inte glappa, inte skava, inte bli förstörda av lite väta, inte vara alldagliga och onte jag sa INTE vara för.dyra! (sommar skor över 150:- är för dyra om de onte är extremt bra kvalitét)

Jag kan gå runt en hel dag och prova alla skor i alla butiker och inte hitta ett enda par som passar in på samtliga kreterier.
 
Jag är i.gen skohora. Jag vill inte ha tio par skor till tio olika tillfällen. Ett par som täcker allt ska dwt vara. Så ska jag kynna ha dem längre än en säsong också.
Är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0