En av de djävligaste nätterna i mitt liv!

Det här var nog en av de djävligaste nätterna i mitt liv!
Inte nog med att jag var trött redan innan!
Vi lägger oss ganska tidigt (vid tio ungefär), jag läser en liten snutt innan jag ger upp. Just som jag släcker och lägger mig till rätta sätter den minste igång och kaskadspyr. Sin säng, hallen, mig.
Medan jag tvättat barn, mig själv och renbäddar sängen sanerar sambon hallen.
Vi håller på en timme eller så. När vi alla tre är tillbaka i sängen dröjer det vadå, en halvtimme sedan spyr den lille igen
Inte lika mycket, men det blir byte av lakan som ersätts med handdukar, igång med tvättmaskinen. Lillen kräks fyra ggr. Fyra ggr får jag byta handdukar.Två ggr tömmer jag och startar om tvättmaskinen. De timmar som jag har sovit går nog att räkna på ena handens fingrar.
Det blir inget dagis för något barn idag eller i morgon (dagis policy). Jag hoppas bara att detta är det enda som blir. Att lillen kräktes av för full mage eftersom mormor inte kan säga stopp, och INTE kräksjukan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0