yogaeverydamnday

#yogaeverydamnday

Ja, det har jag!
Sedan nyår har jag gjort yoga hemma varje dag!
Ja, nästan. Minus kanske två dagar. Men annars så!
Och mediterat!
Jag vet att detta inte är för alla, men det är verkligen för mig.
Andningen, lugnet, ansträngningen, stretchen. Allt!
Och extra krydda för avslappningen de gånger som jag tar mig tid att meditera lite innan jag går ner i Shavasana (den döde mannen).
Sådant lugn, sådan ro. Precis vad jag behöver i mitt liv just nu. Lugn och ro.

Jag trivs med detta och kommer göra mitt bästa för att hålla det igång.
Jag planerar även att köra igång och gå på lite yoga pass på gymmet också.
Kanske lite pilates med, vem vet?(bara jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0