Gina Dirawi som Julvärd

Och...DÄR kom de första reaktionerna om "kriget mot våra svenska jultraditioner", och jag som trodde att vi skulle behöva vänta ända till Lucia.
Och de, enligt artikeln är det till och med någon som lyckats få in en känga mot den klippta Kalle Ankas Jul, snyggt.
(själv tycket jag att det är skönt att de klippt bort den blonda dockan som är då dum i huvudet att hon inte ens kan säga "mamma", de andras frånvaro stör mig inte heller)

De hade tre saker att uppröra sig över 1, hon var för ung. 2, hon är kvinna. De valde alternativ nr 3 hon är muslim.
Veochfasa! Hon kommer försöka omvända oss alla! Och under den svenskaste av svenska traditioner!

Mina KÄRA herrar och damer, här kommer mitt råd till er: vem TUSAN BRYR sig?

#therearebiggerproblemsintheworld
 
Gina som Julvärd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0