Nytt år

Jaha. Då var det 2017 då.

Och jag en av världens mest inaktiva bloggare skriver igen :)

Jag skriver antagligen sällan eftersom jag tycker att jag vill ha något intressant att skriva om, och när jag har det har jag inte tid att skriva och så glömmer jag bort och så rinner det ut i sanden, likt allt annat.

Ungefär samma inställning som jag har till att ringa mina vänner. Jag kan inte bara ringa för ringandets skull, jag vill ha något vettigt att säga också.Och inte ringa på en allt för udda tid då de kanske inte har tid att prata.
Så därför ringer jag sällan mina vänner. :S

Men som sagt. Ett nytt år. Nya tag. Även i skrivandet.

(Halv) Löften:
Jag ska bli mer aktiv:
I mitt skrivande (blogg och annat)
I mitt motionerande jogga, Yoga)
I mitt ritande (yay)
I mina livsval (plugga, söka mig vidare jobbmässigt)

Kanske skulle man ta och rensa ut lite gamla skelett ur garderoben också, men jag med min konflikträdsla. Jaja. vi får se.

Jag funderar på att flytta min blogg till en annan domän som är lite mer lättåtkomlig för mig. Som om det skulle ändra något.

Gott nytt år i alla fall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gott nytt. Långt senare. :D

2017-02-27 @ 15:12:17
URL: http://https://kaktus85.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0