Fler quiz

Nu har jag gjort några fler quiz :)
Nu gällde det Discworld.
spännande.

Discworld: Which Ankh-Morpork City Watch Character are YOU?

Sergeant Delphine Angua von Uberwald
Take this quiz!


What Discworld Animal Are You?

You are Binky. Probably shouldn't mention saddlesores.
Take this quiz!



Hehe, Binky, det diggar jag.

Visste ni för övrigt att det på sky network visades en miniserie basserad på Hogfather/Svinvinternatt nu i December?
Jag försöker få tag i någon vettig version av den.
Det lilla jag sett och läst om den verkar riktigt lyckat.
Det är svårt med adaptioner av fantasy till film. Det enda riktiga lyckade projektet är ju Sagan om Ringen trilliogin.

Ush, jag har inte lust att skriva mer nu... trött efter julen. Ska föröska mig på något vettigt an annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0