Tester-resultat

Ibland, ibland när jag har tråkigt och bara surfar runt på nätet och googlar på vad som kan tänkas dyka upp i mitt huvud (Mara Jade, Drakar, Harry Potter ja..sådant) så trillar jag ibland in på olika skumma test-sidor.
Det kan vara allt från "Vem i Harry Potter är du?" till mer eller mindre tillförlitliga IQ-test.

Idag gjorde jag ett "Which Fantay/SciFi character are you?"

Which Fantasy/SciFi Character Are You?


Som ni ser blev jag Galadriel :)  Ett resultat som jag inte är helt ledsen över, snarare riktigt nöjd :D

Jag tycker att det är kul med sådana här tester. De säger kanske inte så mycket om hur man verkligen är som person, men mer om hur man uppfattar sig sjävl, eller hur man skulle vilja vara.


Igentligen var jag ute och googlade efter ett test som var om villken historisk karaktär man var... men jag hittade den inte, inte den jag hade gjort för ut i allafall.

Men jag gjorde ett halvskumt test om "Wich Eragon Character are you?"
Jag var tydligen svår för jag blev lika delar Saphira och Eragon, men det borde ju stämma å andra sidan, de hör ju ihop.
Men mest Saphira tydligen, för det var det huvudresutatet som jag fick.
Jag är en drake! Glädje  :)

Ni kan ta det testet här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har nu läst alla dina inlägg som du skrivit på den här bloggen. Det var rätt intressant och det var roligt att läsa dina tankar och slutsatser.

2006-12-23 @ 12:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0