Onda internetuppkopplare

Jag har flyttat, jag har flyttat från Bollebygd till Lerum (från askan till elden kanske vissa menar men jag trivs).
Jag och min pojkvän trivs jätte bra, vi har alla våra vänner här och kan gå över till dem eller de kan komma till oss när som helst. Det är lycka det.

Det finns bara ett problem och det är att vårat internett inte har kommit igång än, det är vidrigt. Att man kan vara så beroende av något är sjukt men jag känner mig helt handikappad utan internet (jag sitter just nu hemma hos mina föräldrar och skriver).
Jag känner mig nästan mer handikappad nu än när min Vaio var inne på lagning (då kund ejag ju surfa på den stationära). Nu kan jag ju skriva min ujppsats utan att störas av lockelsen att logga in på fenixforum eller deviantart men jag använde rju internet till så mycket mer. Som att hålla kopntakten med min uppsatts-buddy, min handledare och alla andra  som hag känner. Kolla in de nya filmerna som kommer, kolla upp information jag behöver och söka jobb (jag måste ha ett nytt jobb).

...snacka om ilandsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0